Love Poem

دوست شعر

Love Poem

دوست شعر

من می گم بهم نگاه کن

تو می گی که جون فدا کن

                                    من می گم چشات قشنگه

                                     تو می گی دنیا دو رنگه

من می گم چقدر تو ماهی

تو می گی اول راهی

                                    من می گم بمون همیشه

                                     تو می گی ببین نمیشه

من می گم خیلی غریبم

تو می گی نده فریبم

                                    من می گم خواب تو دیدم

                                     تو می گی دیگه بریدم

من می گم خیلی دیونم

تو می گی آره می دونم

                                      من می گم بشین کنارم

                                       تو می گی دوست ندارم

من می گم ازم بریدی؟

تو می پرسی نا امیدی؟

                                     من می گم تو خیلی نازی

                                      تو می گی غرق نیازی

من می گم دلم را بردی

تو می گی به من سپردی

                                       من می گم تنهای سخته

                                       تو می گی این دست بخته

من می گم دل به تو بستن؟

تو می گی انقده هستن

                                         من می گم خدا به همرات

                                          تو می گی چه تلخ حرفات

من می گم اهل بهشتی

تو می گی چه سرنوشتی

                                          من می گم برو کنارش

                                          تو می گی رفت پیش یارش

من می گم با تو چه کار کرد

تو می گی کشت و فرار کرد

                                           من می گم چیزی گذاشته؟

                                            تو می گی دو خط نوشته

من می گم بختش سیاهه

تو می گی اون بی گناه

                                           من می گم رفته که حالا

                                            تو می گی مونده خیالا

من می گم میاد یه روزی

تو می گی داری می سوزی؟

                                            من می گم رنگت چه زرده

                                             تو می پرسی بر می گرده؟

من می گم بیاد الهی

تو می گی که خیلی ماهی

                                            من می گم ماهت سفر کرد

                                             تو می گی تو رو خبر کرد؟

من می گم هر کی با ماهش

تو می گی بار گناهش؟

                                           من می گم تو بی وفایی

                                           تو می گی بریم یه جایی

من می گم دلم اسیره

تو می گی نه خیلی دیره

                                            من می گم خدا بزرگه

                                            تو می گی زندگی گرگه

من می گم عاشق پرندست

تو می گی معشوق برندست

                                            من می گم به روزا شک کن

                                             تو می گی بهم کمک کن

من می گم خدا نگهدار

تو می گی تا چه بخواد یار

                                              من می گم که تا قیامت

                                              برو زیبا به سلامت

پشت تو آب نمی ریزم

که نروندت عزیزم



chat room

سلام به همه



اینم چت روم موقت وبلاگ ما فعلا با همین سر کنید تا یه بهترشا بسازیم.


پس فعلا خداحافظ.


                                                                 http://www.geocities.com/lovepoem_blog/chat.html
                                                        

پری کوچک بی آسمان ساده گی تو اینجا غریبه است ، تن کاغذی ات را دست بارانی این کلمه های بی مفهوم خواهد شکست
 .خطی را گم کرده ای ،ابتدایی را یافته ای ،اما باز هم مانند همیشه تکرار پاکی در آیینه ها معکوس است.

دیده گانت را مبند که اینجا اگر به تیغ سیاهی از رو به رو مجازاتت کنند به سان قانون شکنی طلوع خورشید در شب تیره تنهای من
 است .

این جا مرده گان قصه می سازندو مرگ حماسه ها را تا مرز دوزخ سرخ می خواند.تک ستاره های خشکیده باوری چون من عاقبت
 تنفس این خاک مسموم هستند.خورشیر طلایی ات آبی دیگری را طلب می کند.

تا اسیر قانون خاکستر نیستی ،شعله دیگری را ترنم کن


                                                                        ساسان

کسی به فکر گلها نیست

کسی به فکر ماهی ها نیست

کسی نمی خواهد باور کند که باغچه دارد می میرد

که قلب باغجه از بی وفایی گلها ورم کرده است

که ذهن باغچه دارد آرام آرام از خاطرات سبز تهی می شود

و حس باغجه انگار چیزی مجرد است که در انزوای باغچه پوسیده است

حیاط خانه ما تنهاست

حیاط خانه ما در انتظار بارش یک ابر ناشناس خمیازه می کشد

و حوض خانه ما خالیست از ستارهای کوچک بی تجربه که

از ارتفاع درختان به خاک می افتند

و از میان پنجره های پریده رنگ خانه ماهی ها شبها صدای سرفه می آید

حیاط خانه ما تنهاست



                                                                             فروغ