Love Poem

دوست شعر

Love Poem

دوست شعر

سلام به همه دوستان.


راستش نمی دونم از کجا شروع کنم ولی فقط اینا میدونم که امسال در کنکور قبول نشودم.حالم خیلی گرفتس .یک سال دیگه باید پشت کنکور بمونم و دباره این کتاب های تکراری را بخونم .خوب بگذریم.از همه عزیزانی که در این چند روز به وبلاگ من سر زدن خیلی ممنونم و باید من را ببخشند چون من نتونستم به وبلاگشون بیام .به زودی به همه دوستان سر می زنم .فدای همتوت بشم فعلا بدرووووود.

گابریل گارسیا مارکز

سیزده نکته برای زندگی

 

1-دوستت دارم نه به خاطر شخصیت تو، بلکه به خاطر شخصیتی که من در هنگام با تو بودن پیدا می کنم.


2-هیچ کس لیاقت اشکهای تو را ندارد و کسی که چنین ارزشی دارد باعث ریختن اشکهای تو نمی شود.


3-اگر کسی تو را آن طور که می خواهی دوست ندارد،به این معنی نیست که تو را با تمام وجودش دوست ندارد.


4-دوست واقعی کسی است که دست تو را بگیرد ولی قلب تو را لمس کند.


5-بدترین شکل دل تنگی برای کسی این است که در کنار او باشی و بدانی که هرگز به او نخواهی رسید.


6-هرگز لبخند را ترک مکن حتی وقتی ناراحتی ،چون هر کس ممکن است عاشق لبخند تو شود.


7-تو ممکن است در تمام دنیا فقط یک نفر باشی ولی برای بعضی افراد تمام دنیا هستی.


8-هرگز وقتت را با کسی که حاظر نیست وقتش را با تو بگذراند ،نگزران.


9-شاید خدا خواسته است بسیاری از افراد نا مناسب را بشناسی و سپس شخصیت مناسب را ،بدین صورت وقتی او را یافتی بهتر می توانی شکر گذار باشی.

10-بر چیزی که گذشت غم مخور، به چیزی که می آید امیدوار باش.


11-همیشه افرادی هستن که تو را می آذارند اما تو همواره به افراد اعتماد کن و فقط مواظب باش به کسی که تو را آزورده دوباره اعتماد نکنی.


12-خود را به فردی بهتر تبدیل کن و مطمئن باش که خود را می شناسی قبل از اینکه شخص دیگری را بشناسی و انتظار داشته باشی او تو را بشناسد.


13-زیاد از حد خود را تحت فشار مگذار ،بهترین چیزها در زمانی اتفاق می افتد که انتظارش را نداری.

 

سپیده عشق

آسمان همچو صفحه دل من
 
روشن از جلوه های مهتابست
 
امشب از خواب خوش گریزانم
 
که خیال تو خوشتر از خوابست
 
خیره بر سایه های وحشی بید

می خزم در سکوت بستر خویش

باز دنبال نغمه ای دلخواه

می نهم سر بروی دفتر خویش

تن صدها ترانه میرقصد
 
در بلور ظریف آوایم
 
لذتی ناشناس و رویا رنگ

می دود همچو خون به رگهایم

آه ... گویی ز دخمه دل من

روح شبگرد مه گذر کرده
 
یا نسیمی در این ره متروک
 
دامن از عطر یاس تر کرده

بر لبم شعله های بوسه تو

میشکوفد چو لاله گرم نیاز
 
در خیالم ستاره ای پر نور
 
می درخشد میان هاله راز

ناشناسی درون سینه من

پنجه بر چنگ و رود می ساید

همره نغمه های موزونش
 
گوییا بوی عود می آید

آه... باور نمیکنم که مرا

با تو پیوستنی چنین باشد

نگه آن دو چشم شور افکن

سوی من گرم و دلنشین باشد

بیگمان زان جهان رویایی

زهره بر من فکنده دیده عشق
 
می نویسم بروی دفتر خویش

جاودان باشی ای سپیده عشق



                                                                                             

فروغ فرخزاد

رفتی ولی اینا بدون هر جا باشی دوستت دارم

هنوز برای دیدنت تو رویاهام پا می ذارم

دل منا شکستی ، وقتی تنهام گذاشتی

کاش می دونستم که توهیچ وقت دوستم نداشتی

دل منو شکستی ، اما یادت بمونه

که هیچ کسی مثل من قدر تو نیست بدونه

چقدر دلم می سوزه، عمری دروغ شنیدم

با این همه صداقت، آخر به هیچ رسیدم

منو بگو دلم رو، پاک به تو باخته بودم

نفهمیدم روی آب، خونمو ساخته بودم

 

دوستی یک حادثه و جدایی یک قانون است.پس بیا حادثه آخرین و قانون شکن باشیم.