Love Poem

دوست شعر

Love Poem

دوست شعر

1-اینکه تمام عشقت را به کسی بدی ، تضمینی بر این نیست که اون هم همین کار را بکنه پس انتظار عشق متقابل نداشته باش .فقط منتظر باش تا اینکه عشق آروم تو قلبش رشد کنه و اگه این طور نشد خوش حال باش که توی دل تو رشد کرده.

2-در عرض یک دقیقه میشه یک نفر را خرد کرد ، در یک ساعت میشه کسی را دوست داشت ودر یک روز میشه عاشق شد ولی یک عمر طول می کشه تا کسی را فراموش کرد.

3-به دنبال نگاهها نرو ، چون میتونن گولت بزنن ،دنبال دارایی نرو چون کم کم افول میکنه دنبال کسی برو که باعث بشه لبخند بزنی چون فقط با یک لبخند میشه یک روز تیره رو روشن کرد.کسی را پیدا کن که تو را شاد کنه.

4-رویایی رو ببین که می خوای .جایی برو که دوست داری.چیزی باش که می خوای باشی.چون فقط یک جون داری و یک شانس برای اینکه هر چه دوست داری انجام بدی.

5-ما واقا تا چیزی رو از دست ندهیم ، قدرش را نمی دونیم.ولی در عین حال تا وقتی که چیزی رو دوباره بدست نیاوریم ، نمی دونیم چی رو از دست دادیم.

6-همیشه خودتو جای دیگران بگذار ، اگر حس می کنی چیزی ناراحتت میکنه ،احتمالا دیگران رو هم آزار میده.

7-شادترین افراد لزوما بهترین چیزها را ندارن ، اونا فقط از اونچه تو راهشون هست بهترین استفاده رو میبرند.

8-عشق با یک لبخند شروع میشه ، با یک بوسه رشد میکنه، و با اشک تموم میشه .روشنترین آینده همیشه روی گذشته فراموش شده شکل میگیره .نمیشه تا وقتی که دردها ورنجها را دور نریختی ، توی زندگی به درستی پیش بری.

9-وقتی بدنیا اومدی ، تو تنها کسی بودی که گریه می کردی و بقیه میخندیدن.سعی کن یه جور زندگی کنی که وقتی رفتی ، تنها تو بخندی و بقیه گریه کنن.

10-آرزو می کنم به اندازه کافی شادی داشته باشی تا خوش باشی ، به اندازه کافی بکوشی تا قوی باشی ،به اندازه کافی اندوه داشته باشی تا یک انسان باقی بمونی و به اندازه کافی امید تا خوشحال بمونی.

نظرات 9 + ارسال نظر
مرد یخی جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:58 ق.ظ http://isis.blogsky.com

سلام
وبلاگ با حای داری
موفق باشی
مرد یخی

اشکمهرکوچولو جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:59 ق.ظ http://www.ashkmehr.blogsky.com

سلام ٬ امیدوارم خوب باشین ٬ وبلاگ زیبایی دارین ٬ ممنون که پیش من اومدین ٬ این نکته ها را خوندم ... خیلی جالب بودن ٬ در پناه آسمان ... bye bye honey

سیاه وسفید پوشان جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:16 ب.ظ http://juventus2000.blogsky.com

سلام
شما چرا مرا نا امید کردید من یوونتوسی هستم و هر کاری بخوام می کنم
شما هم برو رئال بزن

[ بدون نام ] جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:00 ب.ظ

نگاه گاه گاهت می نوازد جان مشتاقان.
خدا باقی گزارد این نگاه گاه گاهت را.
شعرت که برام نوشتی
همین بالایی رو میگم
وبلاگت
خودت
قشنگه
قشنگی
مرسی

ستاره شنبه 2 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:33 ق.ظ http://shabeshisheye.persianblog.com

ستاره می گوید*دلم نمی خواهد غریبه ای باشم*میان آبی ها*ستاره می گوید*دلم نمی خواهد صدا کنم اما هجای آوازم*به شب درآمیزد کنار تنهایی*و بی خطابی ها*ستاره می گوید*تنم درین آبی*دگر نمی گنجد کجاست آلاله*که لحظه ای امشب ردای سرخش را به عاریت گیرم*رها کنم خود را* ازین سحابی ها*ستاره می گوید*دلم ازین بالا گرفته می خواهم بیایم آن پایین*کزین کبودینه ملول و دلگیرم خوشا سرودن ها و آفتابی ها***سلام دوست خوبم...نوشته خیلی واقعی بود..راست میگی...من هم به روزم...خوشحالم کن و بهم سر بزن...شاد باشی

رنگین کمون شنبه 2 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:17 ب.ظ http://delkadeyeh-man.persianblog.com

ندیدی چشمهایم زیر پایت جان سپرد آخر گلویم از صدای های هایت جان سپرد آخر نفهمیدی صدایم بغض سنگینی به دوشش بود به دوشش بود اما از جفایت جان سپرد آخر نترسیدی بگوید عاشقی نفرین به آیینت که از چشمان جادویت خدایت جان سپرد آخر نمی دانی و می دانم که می دانم نمی دانی که دل در خواهش آن انزوایت جان سپرد آخر چقدر عزلت نشینی از برای یار دلگیر است بخوان شعرم کا شعرم در هوایت جان سپرد آخر سلام تازه واردم و با همه حرفات موافقم بیا پیشم منت میذاری یا حق

گل آفتابگردان سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 07:21 ق.ظ http://goleaftabgardan.blogfa.com


پرنده ی سرمازده بر من فرود آی!
دانه ی گندمی
که در راهم گم کردی
در قلبم
خوشه کرد
سلام . وبلاگ قشنگی داری و نوشته های زیباتر. موفق باشی. به من هم سر بزن خوشحال میشم.

یاس سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:09 ب.ظ http://blue-poem.blogfa.com

سلامممممم:
خیلی عالی بود...به خصوص مورد ۷...موفق و شاد باشی...فعلا!

فاطی جمعه 8 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:43 ب.ظ http://www.ghoroobe-yas.blogfa.com


سلام دوست من
متن قشنگ و باحالیه
موفق باشی
بازم اونورا بیا
تا بعد بابای ی ی ی ی ی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد