Love Poem

دوست شعر

Love Poem

دوست شعر

گر نمی  دیدم  دراین دنیا تو را

                                     
                                    گر نبودم  با  تو  هرگز  آشنا


گردرآن محول نبودی همچوشمع

                                      
                                    یا نمی دیدم  تو را در بین  جمع


گر ز هر بی  گانه ای بیگانه  تر

                                     
                                    می  گزشتی  از کنارم  بی  خبر


گر نمی کردی به سوی من نگاه

                                      
                                     با  نگاهت  گر نمی رفتی ز راه


سینه ام  متروکه  این  غم   نبود
نظرات 2 + ارسال نظر
داریوش سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 02:46 ق.ظ http://titanteam.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی داری اماده تبادل لینک با ما هستی

آوا چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:54 ب.ظ http://www.nesfe.blogsky.com

* همه چیز از یاد آدم میره مگه یادش که همیشه یادته*
سلام . وبلاگ زیبایی دارید .. همون طوری که توی میل گفتم حتما حتما ویلاگ شما رو لینک می کنم ولی یه چند روز دیگه چون الان قالبم خراب شده و باید باز سازی کنم ....
باز هم به من سر بزنید .. موفق باشید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد